Thursday 11 February 2016

BIKERS KENTAL - ON TEATER

Wooww...
Edisi teater..dari sebuah filem kini di teater kan. Amacam okx? Hehe. By the way, more excited sebenarnya wife aku. Dia peminat Awien. Dan satu lagi, aku dan wife peminat Bikers Kental ni. Macam aku, suka cerita ni dan tak pernah bosan walaupon berkali-kali tengok sebabnya ia mengisahkan Superbike. Dan aku giler minat Superbike ni. Dan aku pon dah memiliki 1 bijik. Hehe.
Kalau movie superbike dan kereta, aku tak akan bosan punya. Back to the story, aku xpernah pon tengok teater ni dan tak pernah amik tahu pon.

COVER PHOTO BIKERS KENTAL

Bila wife nak sangat tengok bikers kental ni, aku pon bawak jla. Layan kan aje. Teater ni tak dia ada utk 7 hari je. Dan "tayangan" selama 3 jam termasuk 15 minit waktu rehat. Untuk tiket boleh beli melalui asiaredtix.com. Macam under airasia jugak kot. Cara lain beli tiket walk-in jla. Aku ni kaki online, so malas aku beli online je. Tengok iklan harga serendah RM45.

IKLAN TEATER BIKERS KENTAL

Bila mase nak beli tu sebenarnye yang RM45 jadi RM50. Yela, termasuk GST palat dan service charge lagi. Tapi seat yang RM45 ni aku boleh cakap tak payah la. Tu untuk Grand Circle. Korang tau tak kat mana?Nun tingkat yang ke-2 punya hokey. Ntah nampak ke tak tak tahulah.
GAMBAR PINJAM BLOG LAIN



No comments:

Post a Comment